שאלות תשובות נפוצות באתר
כל הנעליים שלנו באיכות הגבוהה ביותר ודגם הנעליים הוא מקצועי (Highest quality).
הנעליים שלנו תואמות למקור ומוזמנות בייבוא אישי מחו"ל ולכן לא נקראות "מקוריות".
מקורי יש רק בחנויות החברה.
כל הלקוחות שלנו אמרו שהנעל הכי איכותית שנעלו ויושבת מדהים על הרגל ולכן לא ניתן למצוא הבדלים באיכות ובצורה למקורי.
1. ראיתי הרבה חנויות שמוכרות נעלי גורדן. האם יש הבדל ?
My shoes היא החנות האינטרנטית הגדולה ביותר בארץ.
הן מבחינת מספר הלקוחות והן מבחינת המלאי הזמין.
יש כמה סיבות לכך, בראש ובראשונה האיכות.
אנחנו עובדים בבלעדיות עם המפעל הראשי, כאשר שאר החנויות עובדות עם מפעלים בפרוורים ובהתאם גם האיכות.
בנוסף, המחיר האטרקטיבי, האמינות, הנוחות והניסיון שלנו אשר עוזרים לנו להתאים לכל לקוח את מה שהוא בדיוק רוצה וצריך.
2. האם ניתן להחליף את הנעל אם המידה לא מתאימה ?
כן! לא המידה שלך? רוצה להחליף? אין בעיה! יש לך עד 14 ימים מיום הגעת המוצר להחלפה. יש לך 2 אפשרויות לבחירתך:
1. החלפה "ראש בראש" בדגמים שיש לנו במלאי ללא עלות נוספת באיסוף עצמי או במשלוח עד הבית בעלות.
2. הזמנה חדשה מהמפעל בתוספת דמי משלוח.
החזרת הנעל למחסן שלנו בירושלים באחריות הלקוח.
3. מה הם זמני המשלוח מרגע ההזמנה?
משלוח מהיר מגיע בתוך כ-12 ימי עסקים בממוצע לארץ מיום לאחר ההזמנה!
4. איך ניתן לשלם על ההזמנה?
ניתן לבצע את התשלום דרך האתר עם כרטיס אשראי בפעולה מאובטחת, מהירה וקלה.
בנוסף, ניתן לבצע תשלום דרך אפליקציות תשלומים כגון ביט פייפאל פייבוקס.
ללקוחות שמעוניינים לשלם במזומן, אנחנו נותנים את האופציה של תשלום במזומן דרך שירות "מזומן בזמן" של דואר ישראל
5.האם יש אחריות על המוצרים ?
כן. יש אחריות מלאה ל-15 ימים, מיום הגעת המוצר הכוללת הזמנת מוצר חדש ללא עלות במידת הצורך. בנוסף עד 3 שבועות תינתן אחריות של 50% לרכישת מוצר זהה.
6. עד כמה זמן אפשר לבטל עסקה או להחליף דגם ?
כן. יש אחריות מלאה ל-15 ימים, מיום הגעת המוצר הכוללת הזמנת מוצר חדש ללא עלות במידת הצורך. בנוסף, עד 5 שבועות תינתן אחריות של 50% לרכישת מוצר זהה.
7. האם יש לכם מוצרים שלא מופיעים באתר ?
כן. יש לנו את המגוון הרחב והגדול ביותר בארץ של נעלי נעלי גורדן , נעלי אדידס. בנוסף, גם מוצרים נלווים כגון,.
גרביים כובעים וכו…